Höstprojekt update!

Jotack jotack, nu var det minsann dags att uppdatera med hela 2 bilder på det som har slöjdats hittills i höst.
 
Träbitarna från något blogginlägg sen ser numera ut såhär(fördjävlig bild jagvet):
 
Pipa ett är färdigmålad och polerad och redo att doneras till en go vän.
Pipa två är just förbi formgivning och jag ska börja nöta med lite finare sandpapper.
 
Utöver dem så har jag färdigställt ett yxprojekt som jag påbörjade i mellanstadiet(?).
Eller ja, själva yxan blev klar redan då, så klar som den skulle bli antar jag, men nu har jag gjort ett redigt fäste så ingen fyllskalle får för sig att den passar sig som vapen.
 
Den vart jag iallafall nöjd med! Satan den sitter.
 
 
Din gubbjävel i vebo´n, Professor G. Oatler
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0