Lallar runt i Pajala och gör saker som man gör i Pajala.

Hej och goddag!
Har hänt en del sen sist.
Inte mycket värt att nämna men jag tänkte uppdatera med lite bilder från gårdagens pyssel!
På jobbet råkade jag dra ner en Aloe Vera planta i marken och ett blad gick av.
Nyfiken som man är så var jag tvungen att dissekera den. Bladet alltså.
Jag gröpte ur all kläggä som fanns däri och tog med mig skiten hem.
Det ska ju vara bra för huden eller nåt skit.
SÅ, med den tanken i bakhuvudet så kom jag fram till att jag gör en tvåljävel!
Jag sket i att köpa tvålmassa eller nåt sånt lyx, tog första bästa billiga tvål.
Smälte ner den, like a baws!
Sedan tillsatte jag Aloen + diverse saker jag hade liggandes.
Grön vart den iallafall!

Just nu står den i kylen och väntar på att "mogna".
Fan vet jag om det ens behövs menmen, ska prova den idag efter jobbet!
Eller kanske tom ta med den till jobbet.


"Färdiga" "produkten".



Din tvålmästare, varje måndagkväll. Professor G. Oatler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0