Jag har tråkigt i en soffa! HEJ

God dag!

Detta blir ännu ett sånt där roligt inlägg då jag inte har något vettigt alls att skriva om.
Förutom att jag nu befinner mig i Umeå sen någon vecka tillbaka och att jag inte har några som helst planer på att åka hem.
Jag börjar faktiskt känna mig lite småbekväm här i storstaden.
Känns jävla bra efter ca ett år i Junis.
Jag har faktiskt varit full också!
Jag tror att jag bara har varit i fyllan 2-3 ggr sen förra inlägget så därför har det snålats extra mycket med uppdateringar.
En gång när Isak och Andreas var på besök i Junis, säkert någon gång som jag glömt bort och så nu här i Umeå med tant Nina.
Näjofan! Dagen efter förra inlägget var jag full som en röv kom jag på!
Då skulle vi vara nyktra men vi råkade göra ett litet misstag...
Vi tittade in på PUB-395 för en burgare, det gick jävligt bra ska jag säga.
Då spelade vi också jenga hela kvällen i princip tror jag.
Och jo! Jag visade ett litet trick som fick Jeppes fruga att ifrågasätta allt hon tror på!
Det var lyckat, så ska "magi" gå till!

Aja, hursomhelt...
ääääh, jag har ingen aning om vad jag tänkte på.
Men jag tänkte iallafall att jag ska smygladda upp en bild på min goe vän och husmor.
Om jag hittar någon fin, ska kika.
Se så fint det blev!

Nu orkar jag inte skriva någe mera, har faktiskt ont i huvudet idag!
Jävligt ont faktiskt nu när jag känner efter, nåväl...


Din Junisbo i Umeå, Professor G. Oatler


Kom på en grej! NU JÄVLARR! Action!
Fick en låt i skallen, fast med egen text såklart. Den handlade om Pajala back in tha dayz,
vi sjöng den en gång när vi åkte till PULS(!) och åt tacos!
Få se om ni vet vilken låt och om ni grabbar som var med på tacoresan minns det!


OOHO, jag är Junisbo!
Jag är en liten Junisbo!
Jag är Juunisboo i Umeåå!

Det var allt pööshej.

Kommentarer
Postat av: Kusin

och man är helt ovetandes om att du bor i storstan, dååålig stil.

2011-09-26 @ 19:26:37
URL: http://pentaselina.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag misstänkte det, ska försöka hitta i koden.. :)

2011-09-30 @ 15:53:19
URL: http://elinaisakssonkruukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0