Insane people make TV.

God morgon!

Igår kväll...
Natt..?
Tekniskt sett imorse, låg jag och slökollade på TV.
Jag råkade zappa över till värsta pojkväns akademin.
Det enda jag kunde tänka var på ett ungefär:
"HERREJÄVLARRRRR"
"Alla är dumma i huvudet"
"Alla borde dumpa alla, svårt spel?"
Hur fan kan ett sånt där program få vara på TV?
I och för sig så är säkert hälften av alla svenska program värre.. Men ändå!
Nu var det just det här programmet som fick mig att bli lite förbannad.
Någon brud hade problem med att killen hade varit "otrogen väldigt många gånger"?!
Dumpa idioten!
blablabla gemensamma barn och fan och hans moster...
Och det verkade vara minst lika många av killarna som borde dumpa sina jävla brudar
enbart för att de drog dit dom för någon liten jävla skitsak.
Ja jag vet inte nå mer.

Någon som har ett jobb åt mig i Umeå? 0738101081!

Jag går offline nu tills Fredag, andra folk får givetvis också ringa.
I veckan ska jag spel PS2 som aldrig förr! DENI!


Din HORTUGA i soffan, Professor G. Oatler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0