En halv kväll med Gotler.

Nu ska vi se om det kan bli något av det här.

Jag går ofta runt och tänker på saker som jag borde/ska skriva i bloggen
men sen när jag väl kommer till en dator med internet så är dom oftast bortglömda.

Ni vet väl hur det är?
Man kommer hem och drar igång datorn.
Kopplar i ett fittigt modem.
Loggar in, skit/ingen täckning för att det är mobilt internet.
Man blir förbannad som fan och skriker och slåss i ca 30min.
Sen kämpar man 10-60min med att få internet att fungera.
När man väl får i gång skiten så öpnnar man 1000 flikar med sidor som man läser dagligen.
En av sidorna kanske har en fet jävla text om något "intressant"!
Så läser man den i 30min.
Efter det kollar man facebook och ifall det finns någon man vill byta ett ord med på msn.
SEN först kanske man kommer att tänka på att uppdatera bloggen.
Fast mest troligt så är kaffet just klart och det ser ju jävligt gott ut.
Så man tar en kopp och glömmer bort alla tankar som rör den här jävla skitbloggen.

SÅ HURSOMHELST så har jag inget att göra ikväll så jag tänkte att jag ska
hålla den här öppnen och när jag tänker på något så skriver jag hit det direkt!
Brilliant plan! Det blir garanterat ett blogginlägg av det iallafall, jag har ju redan kommit så här långt!
Det blir fan inte alls ett garanterat blogginlägg, kom jag på.
Allt vad fan som helst kan ju hända och säkert gör det det bara för att jag skriver för en gångs skull.


19:42
@Sanne: BLOGGA DÅ^FÖRFANSNAD! OMG?
@Nina: Sluta klaga och kom hit, tönt!
@Johanna: Man kan inte bli less på pizza!


20:37
Nu tror jag att jag ska dra igång en panna kaffe!
Rökte just en cigarett, det var inte nå gott.


20:39
Jag ändrade mig angående kaffet.
Jag har faktiskt redan druckit ganska mycket idag!
Funderar dock på vad jag ska hitta på att göra.
Får väl fortsätta dricka saft och fisa ett tag till.


20:50
Det händer ju verkligen ingenting på internet.
Inget nytt någonstans!
Egentligen så borde jag ta och knalla till PUB 395.
Det är fest nå jävulskt där ikväll.
Dock så är det långt att gå och -30 ute och så är finanserna inte så bra.
RANDOMLÄNKYO!
Fan jag har ju knappt skrivit alls iår.
Ett inlägg endast.
2011 har fan varit skitbra hittills.
Jag tror inte jag har ett någe att klaga på, inget vettigt iallafall.
Jag har varit i Junis hela tiden.
Förutom 2 vändor till Pajala, mer eller mindre fram och tillbaka.
Det var jävligt kul sist, Hate Collision spelade live!
Satanan satan pojkarna kan sin sak!
I vanlig ordning så blev jag för full och kvällen slutade med att jag knallade typ 4-5km hem.
Med TTs jacka av någon anledning.
Min jacka blev kvar på Logen.
Kallt som fan var det då, vill jag minnas.
Måndagen efter "invigde" vi våran "nya" utebastu också.
Fan vilken bastu måste jag säga, jävligt drag i den!
Nästa sommar blir det mycket mer bar/bastu vill jag lova.
Nu slipper vi knalla 2km till HT-Negern för en bastu!
I och för sig så tror jag inte att det gör någonting överhuvudtaget med en liten promenad.
Man brukar ju bli jävligt full i både bastun och i baren så om man kombinerar de två.
Fan, vi kanske inte överlever alls.
Eller så får man knalla ett "nyktratillvarv" på byn! BRA PLAN!
Vi får väl se helt enkelt, spännande blir det hursomhelst!


s
21:18
Orgasm är samma sak på Engelska som på Svenska!


21:23
Svartvinbärssaft som är är hemmakokad på egenplockade bär är fan skitgott!
Hittade en trevlig playlist på Spotify! *ler*



21:38
Jag ska ta och ladda upp en bild också!
Bara för att det ser bra ut.
Ska se om jag hittar någon passande... Ohshit, nu började Enya lalla i högtalarna!
Jajo... Bild var det!

Se där! Tom Waits passar alltid skitbra!


21:58
På Facebook händer det ingenting vettigt.
Ibland tänker jag att mitt hår är avtagbart.
Saften är god ännu!
Jag ska glo en film eller något nu! bbl


s
22:06
Hittade ingen bra film så jag fortsätter att sitta här och fisa.
Och uppdatera emellanåt såklart!
Min snus var då iallafall gammal, usch och fy.
Men nu har jag satt in en ny så allt är väl!
RANDOMU LÄNKOOOOO!
Jag tror jag måste hitta på något spännande ikväll.
Vad kan man göra?
Utomhus är inget alternativ!
hmmmmm....
Ska pondera vidare på det ett tag.
Tjosan!


22:30
Alltså shit, det här inlägget börjar bli skitlångt.
Det är ju helt otroligt!
Jag har kommit fram till att det mest spännande jag ska göra ikväll är att koka kaffe!
Och det ska jag göra nu!


22:37
@Jesper: oded2 44.47 Best time! Slå det du!
Kaffet puttrar på och jag måste hämta mjölk.


22:42
HITTADE KEBABPIZZA I FRYSEN!
Nu händer det grejjer.
Kaffet snart klart.


22:46
Hittade möjlk i kylen(mellan balkong dörrarna)!
Kaffet är klart!
Pizzan är klar!
Allt är väl.... allt är väl.


22:56
Pizzan uppäten!
Nu ska jag slänga i mig lite mer kaffe sen tar jag fan kväll så det här får räcka.
Det blev ett inlägg tillslut.
Inget vettigt sådant, men ändå!
Vi höres någon dag.
Hejsan!




Ditt bastuextravaganza i ryssvintern, Professor G. Oatler



Kommentarer
Postat av: Dödspyret

Det där var jätte jobbigt.

Läste allt noga men minns ingenting av det.>.<*

2011-02-20 @ 11:49:49
URL: http://sdsyringe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0