Tre öl, två polare och ett Jenga spel!

God kväll!
Nu jävlar bloggas det för fulla muggar!
Igår briljerade vi ordentligt med Emils jenga.

När denna konstruktion var "färdig" så började jag spekulera i att man kan ta bort ett ben och den skulle klara sig ändå.
Varken Ricko eller Emil trodde på mig så jag byggde en liten på fyra ben.
Ben nr 1 togs bort ganska lätt så jag tänkte att två ben kan man nog också ta bort.
Än en gång trodde ingen på mig så jag var tvungen att ta bort två ben.
Efter det kom vi gemensamt fram till att nu går det FAN inte att ta bort några mer ben!
Men envis som man är så skulle jag börja försöka ta bort det tredje benet också.

Det tog några försök men det gick ganska skitbra ändå.
Ricko gav upp ganska fort men Emil den jäveln lyckades tillslut efter säkert 50 försök!
Ok, kanske 10.

En jävligt givande kväll helt enkelt, nu var vi bäst på det också!
Vågar inte kolla tuben efter nå världsmästeristiska Japaner, då känner man sig bara helkass igen.




Master of balance & wooden blocks, Creator G. Oatler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0