Sömnprat alá Skägget!

Sömnprat:
Varför ligger du på flänsen??
Pekar på skärmen och säger: pizza sa pizza.
Alltså, jag har jättemycket närv, jag tror jag måste ninja copkicker.
Åh, jag öste upp.
Har du larvat dig, vad börjar du ösa?
- Har du börjat ösa?
- nej
- du måste börja göra det.
Vafan gjorde dom nu?
men. bra, 85 säkert! Men var det du som blalbala... Har du sett den där kommentaren?
Öh va? eller va? (petar i luften) ska den vara rakt fram eller? va? öh va? vad vill den här?
Sittande vid datorn:

Varför ligger du på flänsen??

Pekar på skärmen och säger: pizza sa pizza.


Liggande i sängen:

Alltså, jag har jättemycket närv, jag tror jag måste ninja copkicker.

Åh, jag öste upp.

Har du larvat dig, vad börjar du ösa?

- Har du börjat ösa?
- nej
- du måste börja göra det.

Vafan gjorde dom nu?

men. bra, 85 säkert! Men var det du som blalbala... Har du sett den där kommentaren?

Öh va? eller va? (petar i luften) ska den vara rakt fram eller? va? öh va? vad vill den här?


Sånt här trevligt kan man hitta på datorn när man har tråkigt ibland.
Misstäker att det var under ett av våra 2manna LAN som vi har lite då och då.
Orkar inte uppdatera med något vettigare, håll i trosorna tills vidare.
Pöös

Kommentarer
Postat av: zeke

haha ös

2011-08-01 @ 20:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0