Random skräp som jag behöver mer än er!

Tänkte dra en lista på lite random saker som jag behöver handla/som ni borde donera!

1. Ihopfällbara glas/snapsglas.
2. Svart färg (fortfarande).
3. En liten pipa.
4. Diktafon.
5. Citroner/något citrus extrakt.
6. Kablage till Sony Ericsson telefon.
7. Någon förbannat stak krydda.
8. Små, förslutbara behållare av något slag.
9. Ölburkshandtag (sån där som medföljde när man köpte 6pack för massa år sedan).
10. En brun sko, storlek 45-46.
11. Nokia 8210 med bra batteri.
12. Tuschpenna.
13. En fickalmanacka innehållande naket/lättklätt kvinnfolk.
14. Diverse piller mot diverse sjukdomar/allergier.
15. Pricemaster.
16. Eldstål.
17. Fickplunta.
18. Klockbatteri, typ LR43.

Det var allt jag kom att tänka på just nu.
Ut i garagen och leta skräp nu!
One mans trash is another mans holy grail.


Din skrotgård mittemot universalgeniets fyrtorn, Professor G. Oatler.

Kommentarer
Postat av: Nina

"14. Diverse piller mot diverse sjukdomar/allergier." hahaha! Tuschpenna av valfri färg doneras med glädje, för avhämntning nere i Umeå.



Timing, ja... Inte vår starka sida, vi får helt enkelt börja med tidsbokning. Jag som har en massa teorier som jag bara måste få dela med mig av! :)

2010-10-01 @ 12:24:01
Postat av: Nina

Måste vara trevligt med en fungerande telefon igen? Perfekt, då kan jag ringa och smsa dig kring 378 gånger per dag? :D



Då har vi alltså en lång disskution att se fram emot.. :)

2010-10-02 @ 17:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0