Global fussball!

GOOOOBAL FUUUUSSBALL OKEY!
Fy säkert, jävlar man är sten redan.
Vi började vid 0800 i sängen, järnet med öl och östermalmsfrukort...
Mycket propert.

Igår blev jag utsläng från allstars, jävla knäppisar.
Det är väl fylltrattar som ska vara välkommna.
Nu orkar jag fan inte skriva mer, ska se om någon annan vill skriva.

Danko dank ska jag tvinga att återge lite nykterhet till detta inlägg.

Best of all morning to yall. har väll sovit 6 timmar inatt efter att pojkarna kommit hem. Hade träning igår med herrlaget. klockan 22.21 ringer Gotler och frågar vars i helvete jag är. eftersom han står utanför dörren och bankar. Tyvärr fick han vänta i en halvtimme innan ja kom hem... Väl hemma käka ja Kööttfärs åå ris. mycket delikat. har även handlat idag på morgonen. väcks av Hampee att han vill att ja ska handla mat åt honom. God kusin som man är och inte vill förstöra de glada humöret hampus hade såå ställde jag upp. Det var sjukt kallt ute.  men nu ska ja fortgå till tvspelandet och äta.

Word of the day: It's on like Donkey Kong

   puss och kRam från dAnbAnAn 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0