Fet drömlogg...

God dagens.
För ett tag sedan började jag skriva ner de få drömmar jag kommer ihåg när jag vaknar.
Eftersom jag är nykter och har inget vettigt att skriva så tänkte jag posta dom hit.
Det är ganska mycket, konstig läsning men förhoppningsvis så underhåller dom er lite iallafall.


Jag börjar med dröm numero uno!

Vettefan varför men jag var någon form av turbo agent som hade blitt fast i en källare,
jag skrek åt snubben som lämmnade mig där att någon skulle dö.
Efter att jag kom loss så märkte jag att det var hans dotter, mer specifikt hans tredje barn.
Såg det på en amulett av något slag.
Jag stresade järnet förbi Junis skola för att hinna rädda henne.
Det var halt i kyrko backen så jag gled ner.
Viktor var uppe på backen och timade ett stenkast så det knuffade ut en bil i älven vid macken korsningen,
sedan släppte jag min båt ner för backen och den flög ut i älven och stoppade skurkarna.
Jag tyckte att planen hade gått fel.

Numero DOS.

Jag och massa folk kollade fotboll, div1, Kaj var målvakt.
Men dom hade bestämt att det är bättre med fotboll i en nerförsbacke så matchen var på
halva vanliga planen och resten i ett hål som de hade grävt.
Åskådarna sprang bakom anfallarna när dom försökte göra mål på Kaj.
Kaj blev sur som fan och skrek typ "ser ni inte att det här är en fotbollsplan?
Så här spelar man nu för tiden!" eller något i den stilen.
Sen handlade jag på ICA med Jens.
Sedan medans jag låg och halvsov så "disskuterade" jag med mitt vakna jag ifall det verkligen var en
dröm eller inte och att ifall det var det så måste jag vakna och skriva ner den.



TRES!

Jag var i Kangos, hade hälsat på Anna.
Jag och Anna snackade kukar och negrer, hon hade träffat en lottoneger som hon kallade det.
Han hade en 2x2 överkropp sa hon, det var det som gav hos killar. Tydligen...
Anna gick in i duschen när hennes morsa kom,
sen kom massa junisbor, bla Rune, Henka, Benny.
Dom började duscha i hallen av någon anledning,
vi var i ett omklädningsrum.
Vi snackade om att det är skönt med dubbelhaka, Rune som inte har någon
sa att det fungerar lika bra med en pruttkudde.
Dom hade just varit och spelat en sport som påminnde lite om gladiatorerna
fast helknas.
Två pers från varje lag skulle brottas, man fick brottas med domarna minns jag för
kommentatorn sa "Nu hoppar domarna in, dom blev ner brottade. Får man verkligen
göra så?" Andra kommentatorn: "Jo klar man får, det här är ju blabla" minns inte vad det hette.
Medans två från laget brottades skulle den tredje stå en bit bort och skjuta matrester
på dom från en sopskyffel med hjälp av en golfklubba(puttsak).
Någon som hette amy sköt ett jävligt dåligt skott och missade alla på "banan"
så det skottet fick vi se i slowmotion och kommentatorerna sa typ
"ett så där dåligt skott får vi nog inte se igen."
Sen i andra matchen sköt andra lagets matskjutare ett helt jävla värdelöst skott,
han missade all mat i princip, sköt iväg ett ägg eller något.
Då sa kommentatorn: "Jaha, Amy! nu är du iallafall inte sämst!"



Quatro!
(jag hade, i halvsömmnen, skrivit ner stödord till den här som jag inte mindes föränn jag kollade igenom mobilen, då kom allt tillbaka till mig.)

Jag var med i en hemlig organisation utan syfte.
Jag hade som uppdrag att hämta en röd mobil från junis skolan någonstans.
Jag gick in genom branddörren och sprang till badhussidan där jag gick ut. Vet inte om jag hittade något.
Sedan tag jag och Frank Petras blåa monstertruck, det var viktigt att den var blå för att jag "jobbade" med att äga blåa saker och sno/ta sönder röda saker.
Jag körde järnet till vårat hus på kangasvägen där mina kusiner Johan och Filip var.
Dom lekte med något på gården och båda var säkert 5 år yngre än vad dom är igentligen.
Dom blev imponerade av min monstertruck och ville åka med, men då kom morsan
och sa att jag var tvungen att betala Petra 2500 kr för trucken.
Frank kom gående efter vägen och sa att han hade tagit hand om det.
Då fick jag behålla trucken och vi drog ut på ängen och spann som fan.



Det var tyvärr allt jag hade att bjuda på för idag.
Vi kanske höres i någon dröm någon dag.

Din snuskiga dagdröm under skärseldens eviga föreläsning, Professor G. Oatler



Kommentarer
Postat av: Nna

Sv: OOh, yes! Do you want to do some nasty shit? ;);)



HAhhaa, härliga drömmar!

2010-03-13 @ 12:26:52
Postat av: Nina

Ohhh, come on my hottie... Im waiting! ;)

2010-03-14 @ 10:24:30
Postat av: Nina

Du har rätt, vi får sätta en punkt här och fortsätta vidare på msn ;) Jag kan knappt vänta!

2010-03-15 @ 15:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0