Jotack, jag vet!

Det där med att blogga en gång om dagen blev mycket tyngre än jag hade tänkt mig!
Men så nära jag var!
Bara en miss på hur många dagar det nu blev.
Hur som helst så hade jag inte tid igår.
Jag kom till Junis kl 0710 typ sen sov jag till 1800 och då var det dags för roadtrip!
Kom hem vid 0030 kanske.
Inte mitt fel med andra ord! I vanlig ordning.

Nu är det iallafall julafton! Ifall någon skulle ha missat det.
Jag har varit produktiv och slagit in klappar och diverse!
SE!


Jag återkommer kanske senare ikväll eller så kommer det en bättre sammanfattning om julhelgen inom kort.
Innan nyår iallafall!

Ditt matkoma efter firmans julbord, Professor G. Oatler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0