Byn, kvinnfolk och mys!

Heeej!
Nu har jag haft finbesök här i byn!
Ett stycke kvinnfolk vid namn Nina!
Vi började lugnt och stilla med lite skogspromenad och diverse chill aktiviteter på Tisdag.

På Onsdag kom vi på den fenomenala idéen att dricka öl!
Vi spann iväg mot Aareavaara för att basta.
Därefter fortsatte vi mot Pajala för att inhandla kvällens dricka.
Det blidde en flaska vin och ett gäng med pilsner.
Känndes dugligt brattigt och dricka rosévin och sprite.
Dock så hade jag några starkölare för att återge lite balans till kvällen.
De smakade mycket bra, misstänker jag.
Nina blev så full att hon badade i gräset!
Helt utan anledning!
Fylltratt.

Torsdagen var bakisfylld.
Men jag lagade en jävligt god pasta sås.
Den tog slut idag... brööl.
Efter middagen fick jag spö i Abalone eller vad det nu heter, jag skyller på baksmällan.
Sedan sa jag adjö till min mycket gemytliga vän och spelkamrat...

Men fyfan vad du missade Nina!
Jag och Hampus tog båten över älven och myste med ett gäng pilsner in på småtimmarna.
Förbannat trevligt.
Mellanöl, en trasig skoter, öl of stone, en go vän, en fet jävla eld och slutligen ett gäng korvar.
Mysigare än så blir det icket! ICKET!
Kan du tänka dig?


Din ostkrok i naveln, Professor G. Oatler

Kommentarer
Postat av: Nina

Hmf... Efter att ha läst din groteska avslutning, funderade jag på fullaste allvar att strunta i att kommentera, men nåja. Det är ju du Gustaw.



Att öla med dig och Hampus hade garanterat varit mys! Kanske hade jag fått med er på en simtur i gräset också? :)

2010-08-28 @ 23:34:19
Postat av: Nina

Men, vad tusan då! Jag borde verkligen vart där och skulle ni vägrat att bada... Då skulle jag knuffat i dig!



Din rapport duger fint. Väldigt heltäckande :)

2010-08-29 @ 03:00:29
Postat av: Nina

Nej, men se där! Har du tagit dig till storstaden? :)

2010-08-29 @ 23:32:13
Postat av: Nina

Hahaha, vilket underbart råd! Det ska jag göra. Absolut.

2010-09-03 @ 06:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0