Bald and Hat!

Ja fybubblan.
Jag letade efter något oväsentligt och idiotiskt på morsans dator.
Mitt i någon mapp ser jag ett text dokument som heter "dröm"
Helt otroligt, jag hade helt glömt bort den här.
Den är lite ihoptryckt och nerkortad men jag kan inte minnas något annat från den.
Gjorde den lite mera läsbar iallafall.

Jag skrattade, hoppas ni gör det också.

Pöös


Hemsökt hus, "spöken" med masker, inga problem med regnkappa.
Brud på taket, hoppade, brandkåren, jag satt på andra sidan gatan, såg elden.
Brandkåren kom, spelade pong 1980 i brandbilen på fetskärm,
skrattade med fyllo om brandbilarna,
Hampus och Mats kom, ville dansa,
träffade Hansi, han skulle ringa Kaski,
Putte skulle betala ruta.
In på hotellet,  Lasso satt i hotell lobbyn som var uppehållsrummet i Junis skola,
han letade fest och lyssnade på Hail and Kill!, "Bald and Hat!" gick texten.
Sen vaknade jag.

Kommentarer
Postat av: siekas

HAHA :D

2010-08-06 @ 18:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0