Nu fan är det dags.

God dag gott folk!

Jag har varit på tok för alkoholiserad för att kunna uppdatera den här saken.
Får väl göra ett dugligt ordentligt inlägg för att kompensera.

Då ska vi se...

På måndag började vi av någon anledning.
Jag och Kim hade tråkigt så vi tänkte att vi knatar till honom och tar en bastu och några pilsner.
MEN ICKET!
Vi drog iväg till bolaget och handlade lite bärs, sen kom vi inte ut ur Mastos bil mer under den kväll.
Gled runt och gjorde mera ingenting hela kvällen, men ölen var goda!
Det blev en tidig kväll, tror jag var hemma redan vid 2200 tiden.

På tisdag var det random.
Jag och Masto satt hemma hos Dödsskägget(Jens) och erfade Super Mario World 2 : Yoshi's island!
Senare ringde Jossan och sa att dom drack så vi gick och hälsade på.
Efter ett ganska bra tag började jag också dricka, klockan var då kanske 0200-0300.
Det hände inte så mycket, gick hem till mig och käkade vid 0700 kanske för att sommna in, lugnt och stilla vid 1000.

På onsdag visste vi varken ut eller in men det slutade med att vi hammnade hos Kim och tog öl.
Jag, Kim, Masto och Jossan... Och Yoshi's island såklart!
Det hände inte så jävla mycket med kul var det, fyllekäk hos mig vid 0400 sen sängen.

På torsdag höll jag mig nykter och gjorde säkert inget vettigt på hela dagen.
Lill-söndag kan man väl ändå inte dricka på?!

Aja, snabb genomgång av fredagen sen får det fanemig vara bra!
Jag, Skägget, Ante > Hos Skägget > Öl och WR > Masto the Mastmaker chauffisbags > till Sanne > fest > kul som fan > vitt vin > kalva > ABF Lan vid 0700 > hem och sova.

Vaknade på lördagen brännskadad, värk i armarna och näsan, uttorkad och allmänt dum i huvudet.

Så nu har jag planerat att vara nykter ett tag, iallafall tills nästa helg.
Jag tror jag måste gömma mig någonstans.


Ditt sugrör i efterfestens härskna ölglas, Professor G. Oatler

Kommentarer
Postat av: (t)agenten

du får slå en pling när baren öppnar så kan jag kanske komma på invigningen, klippa bandet kanske? och sen får du skriva en ordentlig redogörelse över vad du gjort och hur full du varit under valborg, kanske en videoblogg också?

2010-04-30 @ 02:51:46
URL: http://angiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0