fy bubblan

God morgon!
Jag dricker morgon kaffe i mina partyshorts.
Igår var det hålligång.
Jag drog till Kim.
Kjell bjöd på en snapps och någon öl.
Jag fick träffa Nina för första gången på 1000 år, hon fick se kuken.
Det var ös.
Sedan började våran öljakt.

Kirrade några pilsner av Masto mannen.
Gled lite bil, kirrade några pilsner av epa-pimpen.
Gled mer bil, kirrade pilsner av Saden.
Pissade på nya småkukarnas.
Kirrade några pilsner av KE, gled bil.
Och Satans vad full man blev till slut!
Vi gled runt hela natten och skrek på folk.
Massa folk skrek tillbaka!
Snart är jag fan kändis, jag har satt min plan i rullning.

Vafan hände mer? Jag minns fan inte... Säkert något.
Fy säkert...
Vafan nu då?
Jävlarns vad jag är bakfull.
Måste nog ta lite mer kaffe...
Gött... Äääh fyfan.
Jag orkar inte mer, vi höres.


Din Särimner i fyllenattens tomma kylskåp, Professor G. Oatler.

Kommentarer
Postat av: Nina

Japp, jag fick se kuken. Men även bajs-spya som var, ehhh minnesvärd? Låt oss säga att jag fick se en hel del under besöket. :)

2010-04-07 @ 22:18:29
Postat av: tjena

tjena

2010-04-11 @ 19:40:09
Postat av: tja

tja

2010-04-13 @ 15:39:29
Postat av: Jo hej..

Jo hej..

2010-04-14 @ 09:34:22
Postat av: ankan

jo men så att, pajala låter fint, när öppnar du baren?

2010-04-22 @ 17:36:12
URL: http://angiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0