Min kyrka, Mitt tempel och en bojkott.

Jaha, god afton på er alla.

Nu sitter jag här ensammen i mörkret och funderar på att lägga mig och mysa i sängen.
Kollar just på en dokumentär om black metal, dugligt underhållande.
Inget mer jag kan säga om det som händer just nu.

MEN!

Idag fick jag höra tragiska nyheter, de mest tragiska jag har hört på en handfull dagar.
Jernverket, pajalas enda krog på gångavstånd, ska stängas ner efter nyår.
Den där jävla muppen Per-Arne Anka, eller vafan han nu heter, har fått för sig att
han är allmänt dum i huvudet och låter inte Nilsson bröderna hyra skitstället nå mer.
Bara för att han är skuldsatt upp till öronen och inte har några vänner...
Det är också en förbannat bra taktik, skita i att göra något och "förstöra det här stället",
som han så elegant sade, istället för att iallafall försöka, kanske, få in några slantar
och börja leva ett normalt liv.

Nu blir det, iallafall för min del, FET JÄVLA BOJKOTT mot, Pajalas blindtarm, Per-Arne Penisatrapp.

Nu ska jag nog sluta skriva skit, måste nog ta och kolla klart min dokumentär och sen natta pungen.
Men vi får höras, lev väl och stöd Jernverket.

Din telefax till drömmarnas galax*, Professor G. Oatler


*Cred till Schyman och hans musikaliska trio Sorgeldom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0