Välbehövd uppdatering!

Hej, god afton och diverse artighetsfraser.

Det var ett litet tag sedan det blev något skrivet här.
Jag vill minnas att jag var full sist jag uppdaterade.
Nu är jag dessvärre spiknykter och ganska snart på väg mot sängen och John Blunds underbara rike.
Men först ska jag skiva lite om vad som har hänt mig och mina vänner under veckorna som gått.
Lär väl bli några intressanta rader åtminstone, vi börjar lite smått med förra Fredagen.
En Fredag då jag hade planer!

Det börjar fan på Torsdag kväll, jag ringde till min goa vän och syster till min fars kollegas sons halvbror, Sanne.
Vi planerade stora kaffe planer till följande dag, Fredag, så jag och Patrik traskade iväg dit och gjorde något...
Åt frasse gjorde vi! Vi körde drive in, de var grejer.
Ett tag efter måltiden ringde grabbarna från byn och sa att det var bastu invigning pågång, efter några om och men så gick jag med på att följa med dom till Lovikka där vi sjöng sånger om kvinnor och räkmackor.
Rökte en halvfin cigarr också, Habana Monte Cristo, den var ganska smaskig.
Tänkte att nästa gång jag handlar tobak så ska jag satsa på stort och köpa en lite dyrare cigarr,
bara så man har det gjort. Man vill ju inte vara den som inte handlar cigarrer för stora pengar, eller nåt.

Hur som helst så myste jag med Hamoboy den natten.
På morgonen bar det av till avgrunden, vissa kallar det för en by, Kangos.
Vi tog en morgon kaffe hos Tomas, sen bar det av mot Luleå!
Jag var tvungen att hålla fortet uppe för mig själv, ingen av grabbarna ville dricka folköl med mig... Idioter...
Grabbarna kollade hockey och jag umgicks med Kaj, det var en trevlig dag.

Under veckan har det hänt lite mer än vanligt!
Jag och Patrik har bytt däck på fars bil, flyttat på forden och skottat lite snö.
Jag fick en ny mobil av far min för att han inte gillade den lilla knappsatsen.
Idag har jag byggt och grejat med lite gamalt skräp som jag hade liggandes.
Det blev inget av det förutom massa metall flisor i fingrarna

Nu börjar det bli för mycket, förhoppningsvis så är ni som läser på fyllan och när man är på fyllan orkar man knappt läsa "På jobbet? Avstå alkohol!"

Tack för denna gång, på återseende.

Din färgpalett i Sin City, Professor G. Oatler

Kommentarer
Postat av: jensi

liiiiika

2009-10-10 @ 01:44:07
Postat av: Nina

Tackar Gotlers för de kloka orden :)

2009-10-10 @ 11:46:31
URL: http://ninaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0