karln i kostym aka danko danko dank

Sitter Just nu med sopsäcks Kaj och El Gotler och lyssnar gamla godingar från doms tid:S Kaj Kaj och Gotler ska dansa....  inte en vacker syn så att säga..
Jo så att säga så sitter jag i kostym. Jag är väldigt tjusig.  Nu kom LInda och störde mig i mitt litterära konstverk.
Kaj pratar vishet i min skalle:) Jag e en Kork haha;)
Nu när man pratat klart med Gussarna så får man fort gå med skrivandet -.-'
Brist på Fantasi så ska ni få ta del på mitt fantastiska liv.
-börja dagen med tv spel som vanligt;) Fifa 10 spela Be A Pro på amatör och vann med cirka 6 mål;)
Sen var de dags för den stora utflykten till Hertsön. tog med mig en stor sport bag fyllde den med post och reklam från hans gamla lägenhet. Sen var det att krångla sig vidare till Lulebo lämna in nycklarna.
Sen drog jah till Kajkaj och kolla television med Lill Hampe. Sen kom Gänget och jag fick ta hand om disken och sen sprang jag iväg på träningen med Steelers. Träning med 94or och 95or. Ganska intensiv träning. Jobba sen på Plannja i lilla kiosken med Kaj och nån 94as mama å baba.
Plannja Krossa lilla båros med typ 30 poäng. Sen träffa jag Amanda i lobbyn och prata lite med henne och så.
Sen kom jag till Kajkaj och fick ta på mig Fin kostymen;)
Börjar bli hungrig Kaj får fan laga mat åt mig:)
Visdoms ord av Dan:   

Spring tills du död och sen springer du lite till. ;)



Lyssna på Dankys visdomsord..

Ungdomens öra vid den nereldade grillstugan, Professor G. Oatler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0