God dag!

Vi är pågång! Vi är laddade, vi är tända!
Jävlar jag sitter och öser Absolute fotball anthems 2008!
Så jävla bra alltså, fotbolls musik är det som ger!

Grabbarna drog just iväg på hockeyn och jag blev kvar här som städare eller något.
Men jag klagar inte, det ger mig tid att blogga och duscha och diverse.
Tänkte att jag ska skriva lite innan jag beger mig in i duschen.
Gårdagen var jävla skitrolig, satan vi var fulla hela högen.
Tequila dracks det som fan, tror jag ska ta mig en shot eller två snart.  
Fan jag får inte Kajs webcamera att fungera, jag som tänkte att ni skulle få bevittna min
vackra halloween kostym.
Får väl ladda upp en bild sen när jag kommer tillbaka till Pajala.
Så där ja, nu har jag fotat lite bilder som är redo för uppladdning.
Ska ta och städa lite nu men vi höres väl senare.

Ditt blekta rövhål i morgondagens Braveheart, Professor G. Oatler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0