Nykter summering av helgen.

God morgon!
Först och främst så vill jag meddela att jag är numera skägglös.
Arbeta in den bilden i skallen så kanske ni känner igen mig på stan nästa gång.
Nåväl...

Som ni vet så spenderade jag och mina gossar helgen i Luleå hos Kaj.
Vi som var inneboende var Dan(en natt), Hampus, Mats, FRANKLORD(!), jag och Kaj.
Naken Janne dök också upp där under morgontimmarna, det var trevligt.

Jag misstänker att vi hann titta in på varenda krog i hela Luleå,
min börs har aldrig varit så full med kvitton som den är nu.
Ska ta och kolla, vänta en sekund.
Här har vi kvitton, det var inte så många som jag minndes men ändå en del.

Quality Hotel Luleå: 98kr
Babs: 70kr
Toys R' Us: 269,90kr
Random kvitto: 100kr
Bolaget: 450,50kr
Quality Hotel Luleå: 100kr
Lilla Baren: 98kr
Och slutligen en till Babs för 58kr

Och det är bara dom som man har lyckats spara i fyllan och villan.

Maskerad festen blev lite dålig, det var bara jag, Kaj, Dan, Hampus och Frasse som var utklädda.
Ja och naken Janne då förståss.
Kaj var någon konstig form av påsk kärring iklädd sopsäckar och en sån där sak kvinnfolk har på huvudet när dom bakar, vad det nu heter, men han fick låna mitt skägg så han så lite respektabel ut.

Dan var någon jävla fotbolls supporter iklädd finfin kostym och han sprang runt och hejade på Liverpuul.

Hampus köpte finkostym han med och påstod att han var Barney Stinson, det råder delade meningar om hur pass det stämmer.

Frasse var en ståtlig sheriff med hatt och allt.

Jag var någon typ av mexare, hatt, poncho och tequila. Kan inte bli bättre.

Naken Janne var... ja.. Naken Janne helt enkelt.

Jag vet inte varför med alla utklädnader stannade inne under helgen,
det var bara Hampus som sprang runt och lekte Mr. Bigshot på stan.
Han kom in gratis någonstans för att han var ute och "tog ett viktigt samtal"
sen gav han dricks till garderobs kvinnorna och sade: "Dela den med flickorna".
Mycket stiligt gjort.

Vettefan om det finns så mycket mer vettigt att skriva, förutom att vi jävlar kollade
Daddy Boastin och Treklang på lördag! Fysörens vad bra det var.
Orkar inte dra upp alla bravader vi har varit med om.
Det kommer upp bilder på min pixbox när jag orkar.

Din fintobak i Babylons bottenlösa pipa, Professon G. Oatler


Kommentarer
Postat av: Kaj Sopsäck

Dan springer ej runt och skriker Liverpool. Det var Hampus som var full i munnen och skrek såna dumheter!

:P

2009-11-03 @ 15:02:54
Postat av: Anonym

nämen, här blev man minsann nämd, och fick en vacker hyperlänk å allt=) tackar mannen...

2009-11-03 @ 16:13:06
Postat av: gman

Självklart :)

2009-11-03 @ 17:13:24
URL: http://gotlersfylle.blogg.se/
Postat av: Mäts

"Dela den med flickorna" HAHA!!:D Vad gjorde du på quality hotel förresten?

2009-11-05 @ 10:46:59
Postat av: gman

Inte fan vet jag.

2009-11-05 @ 12:01:45
URL: http://gotlersfylle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0