Omvänd produktplacering ?!

 
 
Tja!
Här sitter jag och kollar 5th estate, vart tvungen att skriva lite innan jag glömmer bort vad jag tänker..
Såg just bilden ovan i filmen, den fick mig att reagera så hårt så att jag var tvungen att pausa! !
Tog en rök och ponerade över vadfan en tpb t-shirt gör i en Hollywood rulle.. Misstänkt blivande anatagonist?

När jag fortsatte kolla började fetfight mellan herrarna på bilden, Assanges karaktärsark börjar fallera och han vänder sig mot de sina.
Vet inte vad mer, känns bara lite väl intesubtilt och PRigt i brist på bättre "ord".
 
Utöver det så verkar det hitills vara en ok rulle om man tar sig förbi allt tjaffs som man känner igen från alla andra filmer någonsin. Hollywood förfan...
 
 
pöös
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0