jeterooli

HEJ! Igår hade jag tråkigt! Fyfan vad kul!
Kom på, mitt i ingenting, att jag har en fetmapp med selfies på datorn från "the last shave" som jag valde att kalla min enbildomdagen serie som jag aldrig fick ork att klippa till video eller nå. Men, däribland fanns en heldel bilder tagna i sekvens och då blev det genast mycket roligare.
 
Det var en fin gif här men nu är det bara en ful länk...
Draiskäggettitut som denna så finurligt heter
 
Och Facerace!
 
 En vacker dag kanske jag orkar fixa resterande bilder så kan vi alla sepå när min ansiktsbehåring växer dag för dag i kanske 1år eller så. Minns inte, men ett tag iallafall.
 
 
Now in .gif form, Professor G. Oatler
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0