Långtjävlafetmega inlägg

HEJ!

 

Idag har jag haft tråkigt. Har läst igenom kommentarer om en djurplågare i en blogg någonstans här på nätet.
De hade listat en del fall och dömda plågare där men det var ett inlägg som stack ut lite extra med sina 150+ kommentarer mot resterande inlägg med 10ish st(tillägger här att killen inte var av svenskt påbrå.). Jag dök in och förväntade mig en och annan kommentar om att plågaren ska misshandlas och diverse sånt men satan i helvete vilka kommentarer det fanns.
Dödshot, utvisning och helvetesbrinnande var det som önskades honom mest. Samt en del "hoppas vi ses på stan", men det kan ju vara tvetydigt, någon kanske vill ta en kaffe med idioten?!
Visst att killen har torterat och dödat en hund men han är väl fan fortfarande både en svensk medborgare och medmänniska? Straffet han fick var på tok för lågt och han förtjänar mycket värre än att sitta och mysa i Sveriges finanstalter men att ge honom "samma behandling som han gav hunden" är inte rätt. Han kanske förtjänar det men är är ändå fan inte rätt. Han blir dragen över samma kam som barnamördare, pedofiler, apor, seriemördare och ja till och med självaste Mr. Hitler. Eller hittler om man ska citera rätt. Han blir även kallad "SVERIGES VÄRSTA AVSKUM", vilket är ganska skrattretande. Tycker då jag.

 

Tänkte peta fram några av de mest störande kommentarerna i mina ögon:

 

"Jag är verkligen INTE för döds straff men plåga en sådan människa till döds skulle jag inte tycka illa om..."

 

"han ska sitta bakom lås och bom många år sen kan han skickas till det land han ursprungligen kommer från..även om han är andra generationens invandrare har han förverkat rätten att vara här..hela hans familj ska även ut det ska vara kännbart asnnars får vi alldrig stopp på våldet mot djur och människor..lås in honom med mig i ett ljudisolerat rum så ska jag med glädje ta hand om honom.. Invandrarna har ingen empati rör djur dom skaffar dom för att ha dom till hundslagsmål och plåga dom.bor i ett invandrarområde och det är vidrigt hur dom är mot djuren..jag har alltid ett baseballträ med mig för att kunna freda mig då dom går på min lilla hund.."

 

"Nackskott är det många som förtjänar, denna kille förtjänar minst två!
Om killen inte kommit hit till Sverige så hade hunden förmodligen levt idag!"

 

"Psyket for life, det blir inget bra av en människa som har dessa sadistiska tendenser i sig och dem blir aldrig bättre heller. Vi avlivar ju djuren när dem är en fara för allmänheten, varför inte människor?"

 

"Ser jag denna person ska jag kväva Han i en plastpåse samtidigt som jag slår Han" <- Hundens behandling.

 

"Han är så jäkla ful man vill kräkas häng honom han är värd leva stakars som fick plågas han förtjänar att bli mördad tycker det är svinligt att gå på ett svarslöst djur speciellt en valp skicka hem honom med en kista så slipper man se fan skapet"

 

"Jag ska be till Gud varje dag, jag ska försöka själv, jag ska fan få tag på dig din jävla skitunge! Inte bara jag utan väldigt många fler och jag hoppas att någon torterar dig ditt svin!"

 

"Det är såhär seriemördare oftast börjar sin bana ... Dom börjar på djur för att sen gå på människor. Tyvärr finns inte dödsstraff i Sverige för här skulle det vara befogat. Ska lägga namnet på minnet och påminna alla tvivlare när det har hänt. För tyvärr kommer det att hända, det går inte att bota."

 

".....en störd, mycket störd människa, människa?? Nej, han är ingen människa, inget djur; en djävul, uppstigen från helvetet! En uppmaning till de intagna på anstalten: Ge honom samma, om inte värre, behandling som han gav sin stackars hund. Efter straffet, släng ut honom till var han hör hemma!!! Såna vill vi inte ha här! Och, du lille djävul, måtte jag eller de mina inte se dig någon gång, öga för öga, tand för tand........."

 

"Ditt vidriga fanskap!! Må du brinna i helvetet i all evighet!!!! Hoppas av HELA mitt hjärta att du blir plågad, straffvåldtagen och förnedrad dagligen i fängelset.
Många av dom som sitter där tolererar inte djurplågare eller pedofiler!!
Hoppas att du tar livet av dig till slut din misslyckade nolla!!!!!!"

 

"den här personen ska dömmas för barnmord. han ska alldrig komma it i världen igen .de är va ja tycker.. han är precis som hittler.en jävla idiot som alldrig skulle blivit född... ja tycker synd om hans föräldrar.klandra inte dom. men något har dom misslyckats med iaf.hur kan en människa göra nått sådant å skylla på egna idiotiska misstag.. de funkar inte i sverige iaf.. vet ej om det här djuret e fött i sverige.. om han inte e de så ska han avvisas.. annars avrättas..de är min mening iaf."

 

"hoppas han utsets för samma plågeri.. det här djuret är en barnmördare."

 

"Hoppas att du dör en plågsam död din sjuka jävul!!!! Hatar djurplågare mer än något annat. En sån som du skulle fan torteras till döds eller avlivas på annat sätt. Hoppas att dina medfångar sliter dig i stycken ditt jävla missfoster!!!!!!!

Du och Joel Ander är Sveriges största avskum!"

 


Folk sitter och häver ur sig vad fan som helst som ni kan se. Förespråkar mord och tortyr som att det inte vore någon big deal, UPPMANAR till mord och tortyr som att det inte vore en sekund värre.
Jag hoppas inte att något citat här ovan är 100% allvarligt och innehar genuina hot.
Det är ju "okej" att skriva såna här saker på internet och det är vardagsmat om man jämnför med kommentarerna till vilken random youtube video som helst men de flesta på tuben är inte dömda brottslingar med sina personuppgifter klistrade på sidor där de faktiskt hatas, på riktigt.

 

Jag hittade några kommentarer som mer eller mindre delar min synvinkel:

 

"Vafan hårdare straff ja men ni låter ju som jävla psykfall sjävla när ni säger te.x 'hoppas han inte stötter på mig"

 

"Man läser ofta om hundar som gjort människor illa.. Är det en pudel, golden retriever eller tax, står det "HUND attackerade kvinna/man..." är det Rottweiler står det "ROTTWEILER...." är det amstaff står det "KAMPHUND..." nåt som stör mig, då grunden till "ras-diskriminering" ligger i att det är de uttänjda raserna som oftast är dem som införskaffats av en sån här människa! Han ska va cool med sin hund och väljer en "cool" ras! Sen är han en idiot, ett avskum, ett vidrigt äckel (finner inga ord) och får hunden en flipp så avlivas den.. Vad händer när ägaren får en flipp? Det han gjort är värre än det hundar orsakar och avlivas för! Ha inte ihjäl fanskapet utan se till att han lever till han är minst 95 år och måtte varenda dag, timme, minut av den tiden bli en pina för honom.. Låt han gå igenom allt lidande och så nära helvetet han ändå kan komma utan att dö! Låt han längta efter döden dygnet runt i alla år!! Blir så fruktansvärt ledsen och förbannad att det ens är möjligt för ett sånt svin att ha eller över huvud taget komma nära ett djur!! Införskaffa djur-körkort!! Nån form av licens! Vafan som helst!! Finner inga mer ord!! HAT!!"

 

Och slutligen en vettig kommentar med en väldigt ovettig kommentar som svar:

 

"Ni säger att det han har gjort är vidrigt (vilket det absolut är, det är sinnessjukt och inga djur ska behöva utstå något sådant) MEN hur låter ni själva? Han vill inte stöta på mig, hoppas att dom gör samma sak mot honom men snälla, NI skulle vara lika sjuka i huvudet nu om ni gjorde något sådant, dubbelmoral skulle jag kalla det för.
Att han inte är svensk har absolut ingenting med saken att göra, det var en svensk kille här i närheten som kastade ut sin hund ifrån balkongen, vart skulle vi skicka honom någonstans då?
Jag tycker att han är en sjuk människa och det han har gjort är oacceptabelt och jag försvarar absolut inte hans handlingar MEN tänk er för innan ni skriver.
Den som skrev att även hans familj skulle skickas hem, på vilka grunder då? Vad har dom gjort? Såvitt jag vet så var han ensam om den här misshandeln, eller?"

 

Svar:

 

"Till dig utan namn; det är inte alls dubbel moral om vi nu skulle vilja döda honom för han har begått ett brott, en av de värsta enligt mig så om jag nu vill slå ihjäl honom så görtjämar han det. Hunden var oskyldig, men det är inte han så nej det är fan inte dubbel moral helvete! Hoppas någon sliter ut dina inälvor och klämmer sönder dina bollar medans ditt gubbe blir mosat under en sten din vidriga fega äckliga jävel!"

 


NUFAN! Alldeles för långt är det här nu. Ingen borde orka läsa allt det här och det är väl mer än rätt när jag inte orkade skriva allt. 

Hoppas inte dödsstraff och tortyr blir acceptabla straff någonsin, någonstans, för någonting. Defenitivt inte för djurmisshandel/mord. Eller hundmord kanske man ska säga, tror inte ett mord på en medlem från vilken annan djurras som helst (ex. fridlysta saker) hade framkallat lika mycket hat.

NU! Ger jag mig på riktigt. Godnatt eller nåt.


Död och tortyr åt alla på internet, Professor G. Oatler

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0