LIFE ON MARS!

God kväll! 
Liv på mars ja. Det är bra skit det! Efter lite breadcrummande på tubjäveln kom jag över en väldigt intressant video. En karl vid namn Michael Witter, som han kallar sig på tuben iallafall, har laddat upp en hel massa videos angående liv på mars. Tänkte bara kika förbi här som snabbast och dela med mig av hanses "ABSOLUTE PROOF" video. Ett montage från hans resterande videos som visar bilder på vad man kan tro är suddiga stenar, MEN ICKET! Det finns tydligen mycket mer under ytan på dessa bilder som varken vi lekmän eller de där klåparna på NASA ser. På de här bilderna bevisar herr Witter gång på gång att det faktiskt existerar liv på mars. Och inte vilket liv som helst! Inga små fjantiga organismer som bakerier eller dylikt utan fungerande samhällen med utvecklad flygfart, millitär, städer, nät, rep, boenden och allt sånt som är bra att ha! Så, utan att spoila för er (SPOILERS BELOW!) här är hans montage:
 
Den här videon är väldigt intressant! Väldigt intressant för att den ganska obestridigt visar våran (människans) fantaskiska förmåga att se bekanta saker i slumpmässiga mönster. Ta en planet som mars, ta tusentals bilder på ytan, sätt på foliehatten och spekulera. Det är inte så mycket svårare än så. Men det är så jävla fascinerande att såna här typer finns. Jag älskar honom och allt han gör! Det är underbart! Jag vill bara sitta med öppen mun och stirra på hans videos i timtal! Inte för att jag tror på honom, inte för att det är roligt(vilket det helt klart är), utan bara för att det är så otänkbart fantastiskt att han tror på det han själv säger! Han säger gång på gång på gång "dont belive me yet, I'm gonna prove to you that that is..." bara för att sedan visa ännu en bild på ännu en suddig stenformation och peka ut random saker som möjligtvis kanske hade kunnat se ut som något om bilden inte hade varit suddig som en tumme i ögat. Men det är väl det som gör det hela möjligt, utan suddiga bilder finns det inte lika mycket skit att spekulera om. Fast ja, vette fan om det hade hjälp honom att snacka mindre skit, han verkar vara jävligt bra på det och det finns alltid något som ser ut som något i varenda jävla bild någonsin tagen på vadsomhelst. Om man inte "fysiskt" (eller vad man nu ska kalla det) ser något så hittar nog hjärnan gärna på något som vi kan se, den är lite så den jäveln. Svält hjärnjäveln på information en sväng så ska du se att den gärna bidrar med lite fiction, utan att tveka.

Nu har jag rabblat på tok för mycket om den här token, jag ska återgå till att glo på hans videor! Jag har faktiskt nästan sett alla redan men det skadar nog inte att kolla klart resten. Det kanske finns mer suddiga bilder på stenar! Vem vet? Inte är det då jag! Jag tror inte jag vill ha sagt så mycket mer angående det här. Kanske återkommer senare med några onödiga rader till ifall jag skulle se en extra häfftig sten eller något.


Din sanning på internet, Professor G. Oatler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0