Scribblediyo

TJA!
Nyss tänkte jag såhär. Nu ska jag skriva lite! Sen får vi se vad som händer!
Vad jag ska skriva om har jag ingen aning ännu.
Bara sitter här vid datorn och stirrar, men det kommer väl.
 
Ibland går det åt en timme bara sådär!
Så har det varit mest hela dagen, jag har tänkte börja göra något oviktigt och
poänglöst så helt plötsigt har jag fått för mig att göra något helt annat och rätt var det är så går det åt en timme.
Men det blir en hel massa gjort iallafall.
Hittills har jag hunnit med att sortera "viktiga" papper, städat bort oviktiga papper och allmänt städat där var det har behövts, kört 2 tvättar inkl. torktumlare, duschat inkl. rakning, fått ordning och reda i min portfölj, fått ordning och reda i min mapp-labyrint på datorn, skrivit ett halvt blogg inlägg och när jag nu blir klar med det ska jag då minsann mata magen och sen svänga på byn tror jag.

Saken är den att efter de flesta av dessa aktiviteter har jag kommit tillbaka till datorn (eller vad jag nu gjorde innan, mest troligt datorn) och sett att "justfan, det var ju det där jag tänkte göra".
 
Spel har blivit ospelade, artiklar olästa, snusar osnusade, kaffet odrucket (och kallt).
MEN BLOGGJÄVELN BLEV UPPDATERAD, IN YOUR FACE!
 
...in the face...
 
(kanske, nu går väl strömmen!?)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0