Bucketlist!

God kväll!

Igår när jag satt och kollade Erik & Mackans tjoffs program om deras
bucketlist kom jag på att jag också har en påbörjad sådan någonstans!
Den är tyvärr bortglömd sen länge men nu har inspirationen slagit mig i bakhuvudet igen
så just nu ligger det ett stycket fattigt textdokument på skrivbordet igen och väntar på att färdigställas!

Jag vet faktiskt inte riktigt varför jag skriver det här alls.
Kanske för att jag är uttråkad...
eller för att bucketlists är en bra grej i allmänhet...
eller bara för att skriva något överhuvudtaget...


Ingen som vet... Ingen som vet!


Men jag ska iallafall försöka börja uppdatera här lite oftare nu har jag tänkte.
Inte för att det händer så mycket just nu men ändå.
Kan ju alltid skriva såna här onödiga saker och varva med sagor och allmän idioti ibland.


Nu ska jag iallafall gå och laga lite middag eller vad det nu ska kallas, kviddag?
Det är ju faktiskt kväll.


Aja, på återseende!


pöös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0