Ingen aning?

Bleha!
Tänkte bara titta in och förvarna om kvällens/morgondagens uppdatering.
Om det blir något av det, det vill säga.

Jag kom just till datorn efter att ha börjat med kvällens middagsförberedelser.
Fy säkert vad gott det såg ut!
Vad jag ser fram emot att få äta upp allt! Inte bjuda ett skit!
Eller ja, det var ganska mycket mat.
Mina "gäster" kanske får smaka lite.
Ikväll har jag "bjudit in" Jeppe, Skägget och I.K. hit på en helkväll.
Det är inte en själ i byn så det blir nog mera lugnt.
Lite SNES kanske,
en yatzy,
lite middag och
ett helgäng helrör!

Vad jag vet så sitter Jeppe redan på 39an och Skägget sover nog på bussen.
Så snart kanske det bär av.
Vi får se senare vad den där I.K. säger, jävla kusinjävel.

Nåväl, det är det jag vet om idag... Förtillfället...


Igår!
Igår hade vi jävla skitkul!
Dagen började helt otroligt.
Medans jag kokade morgonkaffe så såg jag det här:

Kollegan på FirmanAB fick en ny snöskotermaskin!
LYNX 3900 GLX från typ 1950 (1990 kanske).

Så vi var ute och öste runt med den hela dagen.
Med jämna mellanrum för att stanna till och skruva upp furkisen, skrika och svära lite och ta en cig kanske.
Vi hann till och med vålta, i typ 30knyck!
Jag åkte MADRASS! Hur ofta gör man det? Hur många år sedan? Ingen som vet, men säkert 10.
Kul som fan var det!
Jag råkade dock flyga in i en liten ful björk.
Lillfingret gör ont. Lätt värt!
MADRASSEN FOR LIFE.


Nu ska jag återgå till att...... inte ett skit....
Men jag återkommer ikväll eller imorgon.

Kom just på att jag ska invänta Jeppe.
Han kanske har en bild eller två från gårdagen.

Orkar inte vänta. Bilderna kommer upp sen, kanske.

Pöös
PS
Såja, bilder fina och uppladdade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0