Helgen

Ja hoff hoff.
Inte blev det mycket med det här att uppdatera.
Men jag har iallafall kommit ihåg att ta några bilder. Från fredag.

Som sagt så hade jag folk på ingående så jag gjorde feting kotletter till middag!
Kan bjuda på en bild på mig från kockandet:
Risen blev skitdåliga men vem bryr sig? Det är fan inte nå kött i dom.

Jag började med att veva ihop en mycket god sås innehållandes:

Soja och grädde.

Bacon såklart! (fotograferad med hakan!)

Lite Durban Curry och ett gäng piri piri.

Mmm! Ser det inte förjävla gott ut?

Sen kom spriten!

Och Skägget!

Och Jeppe!

Full som jag var så tänkte jag inte på att ta några bilder alls när vi åt.
Bara den här, men det är ju tomma tallrikar.

Men fulla blev vi iallafall!
Så såg det ut under Fredag kväll.

Från Lördag har jag bara ett stycket bild.
Hmmmmm?


På lördag kom Ante också hela vägen från Pajala.
När han kom så körde vi igång.
Vettefan vad vi gjorde hela jävla dagen men på kvällskvisten
drog vi iväg till Rostokkojärvi(stavning).
Där satt vi långt in på småtimmarna och disskuterade och eldade.
Mycket gemytlig kväll.
Efter hus städningen igår så har jag varit i sängläge ända tills imorse.
Helt otroligt vilken bakis...
Nu orkar jag inte skriva något mer, är inte riktigt 100%ig ännu.

Din PUB-395 överallt annars, Professor G. Oatler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0