Masto vs. gotler

Detta här historien om den legendariska snus tävlingen mellan två män!
En visserligen 20kg för lätt, men likförbannat en man.

Det var en regnig dag under våran vackra vår.
Pojkarna och jag var hos en bekant och drack öl, bastade och snackade skit.
Stämmningen var på topp, humöret var lämmnat hemma och ölen var kalla.
Vi satt där i lugn och ro tills jag hörde ett ljud.
Det var ett märkligt ljud som verkade komma från soffplatsen brevid mig.
Vid närmare undersökning märkde jag att det var Masto som pratade på mig.
Jag ska försöka återskapa konversationen ur minnet.

Den gick mest troligt så här:
Masto:
Fan Guran, jag vet att din mage är vacker och jag önskar att jag en dag kan få tillbaka min.
Jag: Om du vinner en tävling som jag väljer så ska jag göda dig!
Masto (i hopp om att det gällde att skruva skoter): Okej, vad för tävling?
Jag: Snus tävling!
Masto (darrande av rädsla): Okej, men lova att inte mobba mig när du vinner, jag vet att jag inte har en chans.
Deal! svarade jag och sedan började vi.

Som den gentleman jag är så fick Masto börja.
Han tröck snus efter snus tills det såg ut som att hela han skulle gå av på mitten.
Det såg ut som att jag var chanslös, han lägger ju in så många snus.
Fan tänkte jag, det blir dyrt med Frasses.
När Masto sa att han var färdig var jag ett vrak, jag skakade i mina skor.
Vi räknade snusen och... ja...
14 stycken... Jag var dödsdömd...

Min tur var kommen, jag började med att trycka 10 i ett nafs.
Jag tänkte att den här lilla jäveln ska FAN inte klå mig, jag är ju dubbelt så fet.
Med kämparglöden i bakhuvudet och tankarna inställda på vinst så sög jag i mig 10 snus till
och vips så hade vi en solklar vinnare!
Masto blev brädad, nertrampad och smutskastad.

Han har svurit att han ska ta mig nästa gång,
till det säger jag:
BRING IT BIATCH! YOU AINT GOT NO GAME!


Här nedan bifogar jag bilder av vardera part från tävlingen

Döm själva.





14 ------------20




Din tandborste efter sotkko ligas snustävling, Professor G. Oatler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0