Norsk bollibombamusik!

Vi seilte fra Karibien og ankret opp i natt
Jeg har hørt et gammelt rykte om en helt fantastisk skatt
Kaptein Sabeltann
Er en farlig mann
Nå kan jeg lukte gull, derfor ror vi inn mot land

Hiv og hoi

Snart er skatten vår
Så kan vi ta det rolig de neste hundre år
Så kan vi ta det rolig de neste hundre år

Vi seiler over alle hav og skaper skrekk og gru

Når du ser det sorte flagget er det altfor sent å snu
Gjennom ild og vann
Ror vi alle mann
Men jeg som kommer først heter Kaptein Sabeltann

Hiv og hoi

Snart er skatten vår
Så kan vi ta det rolig de neste hundre år
Så kan vi ta det rolig de neste hundre år

Hiv og hoi


Vi reiser ikke videre før skatten er ombord

Når vi røver eller plyndrer er det ingen kjære mor
Kaptein Sabeltann
Er en farlig mann
Nå kan jeg lukte gull, derfor ror vi inn mot land

Hiv og hoi

Snart er skatten vår
Så kan vi ta det rolig de neste hundre år
Så kan vi ta det rolig de neste hundre år

Hiv og hoi

Snart er skatten vår
Så kan vi ta det rolig de neste hundre år
Så kan vi ta det rolig de neste hundre år



Du vet vad jeg taler om, nykka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0