Mys badkar och stånd

Jaha, god kväll.
Nu kom vi just upp från badet igen.
Franklord sa att han ville björna lite så jag och Hamo bestämmde oss för att göra honom sällskap,
så det var bara av med truserna och ner i badkaret som gällde, fan så mysigt det var.
Jävlar vi skummade, satan i gatan, det räckte inte med lite mys skum för Hamo så
vi täckte nästan hela badrummet med skum.
Men nu ska vi ta en wishkaz tror jag så jag måste hålla mig kortfattad.

Men men, lyssna på Hailstorm och lev väl.


Din Newcastle bland kungarna. Professor G. Oatler

Kommentarer
Postat av: Jr Clayton Junior

Va fan . svara när ja ringer vill ju dricka bira

2009-08-02 @ 06:08:23
Postat av: Nina

Vilken fin ny blogg du har, Gottleri-pojka. Ska läsa med andan i halsen! :D

2009-08-05 @ 03:28:35
URL: http://ninaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0