Gaddningen


Här har vi den, min fina vän.
Postar den här för att gaddningsmaster ville se hur den har läkt ihop och förmodligen få en liten bild för det han ska göra på den nästa gång....
Nu ska jag pressa lite käk, kommer snart.

Så där ja, fyfan vad gott käk jag gjorde, synd bara att man ska vara så jävla full så jag gick och spydde upp det direkt.
Inte mysigt alls...
Menmen, idag var det sista baren festen, eller ja... fest och fest, men fulla blev vi.
Det var faktiskt ett satans liv på krogen, sunes massa fyllon där.
Det var nästan så man vart imponerad, fast i och för sig så körde dom med 3 50cl cider för 100kr så det var ju ganska så värt...
Men nu ska jag ta och sova så god natt med er och sov gott...


Ditt glas mjölk i landet av choklad, Professor G. Oatler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0