Mitt tangenbord är tyst.

Jag har absolut ingenting att säga, skriva, skrika, skröna om, skotta fram, sentimentala om eller snark.
Jag har bara en jävla lust att skriva något.
Jag har dock ingen fantasi så det här blir ett tråkigt inlägg om ingenting.

Jag borde ta fingret ur röva och skriva något vettigt.
Jag borde först köpa en egen dator, penna och papper känns lite amish.
Jag borde ha bättre fantasi än så här.

Jag ska snart gå och lägga mig.
Jag ska vakna tidigt och koka kaffe.
Jag ska laga min fantasi, förhoppningsvis.

Jag vill gå ut och ta en rök.
Jag vill att nästa vecka drar åt helvete.
Jag vill ha bättre fantasi än så här.

Jag är drömlös om nätterna.
Jag är intresserad i smyg.
Jag är förbannat, galet, otroligt fantajävlasilös.


Din tidsmaskin efter gårdagens fylleslag, Professor G. Oatler

Kommentarer
Postat av: Nina

Fantasilös vet jag att du inte är... :D Jag väntar på mer skriverier och djupare inlägg :)

2010-09-08 @ 22:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0