Medicin mot drömlöshet. Check!

Jag har faktiskt en del att berätta om.
Jag har dock ingen jävla lust att skriva något.
Jag har lite fantasi men det här blir ändå ett tråkigt inlägg om ingenting.

Jag har inte tagit fingret ur röven och börjat skriva något vettigt.
Jag har inte köpt en egen dator.
Jag har inte bättre fantasi än så här.

Jag har gått och lagt mig tidigt om kvällarna.
Jag har vaknat tidigt och kokat kaffe.
Jag har delvis lagat min fantasi.

Röken är tagen.
Den gångna veckan har dragit helvete.
Fantasin är påg igen.

Jag är inte drömlös om nätterna.
Jag är fortfarande intresserad i smyg.
Jag är förbannat, galet, otroligt gladsomenjävlabäver.


Din laptop i den lokala tronsalen, Professor G. Oatler

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag väntar på att du skall blogga mera, först :)

2010-09-28 @ 19:16:37
Postat av: Nina

Fast.. Vad fan? Detta var ju skrivet igår. Attan alltså.

2010-09-28 @ 23:45:53
Postat av: kusin

tyckte den va chaaarming! :D

2010-09-29 @ 19:36:38
URL: http://pentaselina.blogg.se/
Postat av: Nina

Ojoj, nu tog du ändå i ända från tårna? Men ja, din uppdatering har vart bättre än min... Mycket bättre. Men jag tar igen :)

2010-09-29 @ 20:33:45
Postat av: Nina

Haha, kaffe? Meningen var att det skulle vara totalt obegripligt :O)



Nej, vet du vad... Snart har jag spammat sönder detta inlägg, det är dags att uppdatera!

2010-09-30 @ 23:00:27
Postat av: Anonym

Meeen vem är den elake här? ;) Jag var där tidigare och då syntes du inte till. Nu är jag åter på msn och du syns inte till :(

2010-10-01 @ 00:45:29
Postat av: Nina

namnmärkning kan vara fördelaktigt, sägs det...

2010-10-01 @ 00:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0