Countdown to nothing, jävla batteritid.

Jaha, god dag på er.

Nu är jag hemma i byn igen efter ett par defekta veckor i Kiruna/Luleå.
Mycket har hänt, orkar fan inte skriva om något tror jag.
Eller ja, några få notiser kanske går bra.

Mycket gin&juice i Luleå, med massa bybor.
Hittade ett stycket kvinnfolk som vågade sig i närheten av oss under konferance, Karin heter hon.
Hittade ett annat stycke kvinnfolk som vågade sig i närheten av mig under dödsbakis, Nina heter hon.
Massa sälande på kollektivet som nu har splittrats.
Vi var duktiga (och effektiva) i går och flyttade Hampus till Bromsgatan(?).
Det var ganska underhållande.
Efter flytten blev det köttgryta med folköl, matkoma, förjävliga gasutsläpp och diverse tillbehör.

Nu är jag som sagt hemma i byn igen.
Sitter här i mörkret med tända ljus och lyssnar don't worry, be happy.
Strömmen har nämligen gått.
När den här datorn slocknar så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
Kanske läsa lite bok.
Tänkte skita i den här jävla Strändernas svall som jag läser nu och börja på Trippen av Tom Wolfe.
Den verkar betydligt mycket mer underhållande.
Dödsknarkare på färd genom USA under hippie-eran.
Vi får väl se om det blir något alls.
Med lite tur så kommer väl strömmen tillbaka innan jag svälter ihjäl hit.

Vet inte riktigt om jag orkar skriva något mer.
Men jag vet inte alls vad jag ska göra annars.
Inte en jävel svarar i telefon heller.
Klockan är ju inte ens nästan fem över halv tre.
Aja...

Förövrigt så kan den här veckan inte ta slut nog fort.
Någon dag i början på nästa beger jag mig iväg mot en okänd stad.
Umeå brukar den kallas i folkmun.
Jag tror fan aldrig att jag har varit där så det kanske blir hur spännande som helst.
Men det är väl säkert som alla andra städer...
Kallt kaffe, snabb mat, vilseledande gator, otrevliga människor och långt överallt.
Jag tror jag håller mig ute vid flygplatsen hela min vistelse vid närmare eftertanke.
Gångavstånd till allt som behövs, tror jag.
Åtminstone gångavstånd till UmeMetal lokalen och förhoppningsvis en affär iallafall.

Nä nu i helvete orkar jag inte med det här nå mer.
Ska värma strupen med den sista kaffeslurken sen försöka göra något produktivt iallafall.

Mja en sak till, Condom sidan är up and running igen.
Det finns en massa nya trevliga prylar som har med Hate Collision att göra.



Din Bullmo i bakisens bottenlösa soffa, Professor G. Oatler

Kommentarer
Postat av: NIna

Exakt en vecka kvar, innan du befinner dig i universums finaste stad... :D

2010-11-16 @ 15:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0