Vis kvinna naken, jag har aldrig sett på maken

Känns som att det är dags för en ful liten uppdatering.

Veckan har varit chill som fan.
Vi började på tisdag med att ta lite kapten.
På onsdag åkte vi till Junis och tog lite mera kapten.
När flaskan var tom kom vi på den brillianta idén att åka till Kiruna.
Så blev det också.
Svampen fraktade oss till Vittangi och därifrån åkte vi köttbil i 70knyck hela vägen fram.
Mycket trevligt.
Minns inte riktigt vad som hände, men jag vaknade upp på en soffa.
En jävligt skön soffa.
Det var som att man ville säla på den hela dagen.
Fyfan alltså.
Måste köpa en sån där soffa så jag kan ha sex med den.
Mmm, det hade varit najs.
Najs prajs på majs, för det blir inte bajs.

Fick spendera en kväll med en go tjej också. (bollen)
Mycket trevligt.
Nästan bättre än soffan.
Okej, minst lika mysig som soffan.

Nu har jag anlänt i Junis efter en jävligt slö dag.
Efter att jag kockade, diskade och lite sånt shit hos Sussi har jag fan inte gjort ett skit.
Nu ligger jag i min obekväma säng ute i magasinet.
Värmefläkten snurrar på, datorn i famnen och på tv är det en film om flyktfåglar.
Förbannat chill.
Något galet filmteam som har följt efter massa fåglar.
Coolt som satan.
Fina bilder på fåglar och typ Enya meets Hjältemusik i bakgrunden.
Kan det bli bättre?
Svårt att tro det.

Jag tror inte att jag har så mycket mer att säga.
Förutom att allting är ganska underbart just nu.
Jag har aldrig mått så här bra i hela mitt liv!
I allmänhet.
Jo, min mobil kommer att vara död i en obestämd tidsrymd framöver.
Vill någon något kan jag oftast nås på vårat hemnummer eller msn.


Ditt skit arsle i rikets sal, Professor G. Oatler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0