Ta mig på kuken och kalla mig mbawba

Håhåjaja...
Fyfan vad slitet...
Orkar fan inte skirva om helgen, den var alldeles för lång.
Vi var fulla som fan iallafall.
Jag var framme i byn först vid 0100 igår, började jobba 0630..
Och likförbannat så kunnde jag inte sommna först vid klockan 0230 kanske.
Jävla så sliten jag har varit idag.
Men jag har kommit ihåg att skriva upp lite ROLIGA skämt som sagts under dagen/söndagen.
Dom kommer, håll till godo.

Eller vafan... I brist på annat... Ska försöka lägga dom "in context" också.

Skogs/bakis humor v2.0

-Jävlar det är röj där i skogen! (pekar på någon som röjjer träd)

-Jag måste ta med mer mat så jag orkar bära ryggsäcken. (har med för mycket mat)

-Har ni hört att det är Krig i stan?


-Varför är inte spiderman en kuoppakiski? (mitt i en disskution om kuoppakiskis)
stavning?

-Jävlar det är myror här!
-Klart när vi är på myrmark! (vi var på ett hygge)

-Passar t-shirten?
-Mja, det beror på storleken!


Det var allt jag hade uppskrivet!
Satan jag har skrattat idag.
Trött som en gnu och knallar med folk som drar så jävla brilianta skämt...
hihi.


Din Bellman på eran djävulusiska släktträff, Professor G. Oatler



My cock ain't never soft
It stays solid twenty for seven bom'
Ever since I fucked medusa clit that snake pit turned my shit to stone









Kommentarer
Postat av: Dödspyret

Hahahah!^^

2010-06-17 @ 16:16:39
URL: http://Bliahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0