TJENA ! FIFAN! KAPTEN!

TJENA !
Nu ska vi ta en kapten!
Ni är välkomna hela högen...
Fan, det kanske är lite illa att vara full vid denna tid menmen...
Vem fan bryr sig?
Kaptenen är fan lika go´ idag som den var igår!

Ojfan! Sorry, var ut och tog en rök och glömde helt bort att jag höll på att skriva
massa bajs hit.
Inte mitt fel! Isak kom, då måste man ju vara social!
Jävla fan...
Aja, men skitsamma.
Jag misstänker att vi kommer att vara fulla idag.
Det blir nog inte ens spännande.

Jag tror att jag ska ta en kapten
Sen får vi se om jag kan stå på mina ben
Fan illa ifall man skulle vara för klen
Man lär ju säkert bli sten
Jag är då iallafall inte REN!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag misstänker att jag missade något stort då jag struntade i marknaden... :)

2010-07-19 @ 04:27:40
Postat av: Nina

Bloggen? Näästan, ett tag iaf :)

2010-07-29 @ 23:08:24
URL: http://ninaak.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh! Kul om du tar dig dit! :D 0705265782 <-- Där, slå en pling!

2010-07-30 @ 19:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0