Bollocks, yeh?

Fyfan...
I rövhålet Pajala har det varit massa jävla fylla i vanlig ordning.
Enda skillnaden har varit att det har varit Västeråsare på besök.
Mycket trevligt.
Utöver det har jag fan inte något vettigt att skriva överhuvudtaget.
Bara massa skit.
Dock så är ju hela bloggen bara full i skit i princip.
Men ändå.
Kanske lika bra att skriva några rader om något när jag för en gångs skull håller på.

Så... Vafan ska jag skriva om?
5min...
tystnad...
10min...
Nä fyfan, det står helt stilla. Har problem med att formulera mina tankar så dom blir läsbara.
Försökte t.o.m. med att klä av mig men det hjälpte inte alls.
Så det här får nog räcka, bara det sista lilla, anledningen till jag jag uppdaterar:

Min goe vän och arbetskollega har skaffat sig en blogg!
http://bondpojkenkajsbeknnelser.blogspot.com


Din dogs framför allas jävla bollocks, Professor G. Oatler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0