It's a nice day for a...

Saaaaaay whaaat?
I'vve been away for so long!
I'ts a nice day to start again!
It's a nice day fooooraaaaa.... blabling!

Fan vet jag..
Det verkar som att jag är kvar här ensam.
Iofs så ligger Emil bakom mig och sover men han vill inte sjunga:
IT'S A NICE DAY TOOOOOO!
IT'S A NICE DAY FOOORAA!
o.s.v.

Buffalo solider, it's was a buffala solider in the heart of america..
born to america, fightiung and a rival..
Fighting for survival,,,

Eller något? haha... Förhoppningsvis så stämmer det väl lite iallafall...
Jag vet inte...
Sec, ska byta låt..

Haha, jag hittade den!
Vänta.... Chill

Sometimes i lie away at night trying to figure it out...
Here's my life going blöblö north and south.
I'm markin fences between wrong or right
Tryin to bla bla in the blabla aight..

Fan vet ja
Massa shit som sägs
Jag vet inte va
Pipans grenser tänjs

I don't know where I'am going
But I know where I've been

I went from havin' little to
havin' lot

I went from sellin' weed
to growing pot.

I've seen some people cry cus'
I've been saaawaaa


Ja fy tusan, jag vet inte ens nästan vad jag har skrivit...
Fy jävla säkert...
Nu hamnade pipjäveln i käften!
NÅGOT jä'vla smaskigt!
Ja jag vet inte, orkar fan inte backa och sudda några av mina misstag..
Ni får fan lida med lite särskrivningar!
HELVETE!
WHO'RE U TRYN TO GET CREZY WITH, ESSE?
DONT U KNÅW AJM LOCO?

INSANE IN ZEH MEMBRÄJN
INSEJN IN TEH BREJN!


Jag vet inte vad jag ska skriva nu...
Vi kan försöka med en historia...
Den handlar om en ful typ som heter Tänk..

HISTORIEN OM TÄNK - Ett stycke, makabert åstakommet, världshistoria.

Det var en gång en mycket proper karl som hette Tänk.
Tänk hade en mycket utstickande vän vid namn Bänk.
Tänk och Bänk var mycket vackra båda två.
Båda hade också ett mycket bra grepp på "språket" som kallas Finska.
Finska, i min bok, är som ett "tatillpåfyllan" språk, det är inte något som finns på riktigt,
utan bara när man är full.

HURSOMHELST, ingen kan finska egentligen!
Nu ska vi inte dra oss in på principiper!
Det här ska ju vara en historia om Tänk och hanses äphentyr!
Kanske lite om Bänk också, men han är ju ganska ovesäntlig vid det här laget.
Inte mitt fel dock, men i min ovisshet så kan jag inte skriva så mycket mer om Bänk.
Bänk får helt enkelt inte plats i den här historien.
Varför skulle han?
Så vitt jag vet så är Bänk dum i huvudet.
Haha, fan vet jag..
NÅVÄL!
DETTA ÄR EN HISTORIA OM TÄNK!
Tänk var, en gång, en mycket vis och vacker karl.
Tänk visste alltid hur man skulle ställa skåpet och han bar ofta en tuva över ån för att
många tuvor små blir ofta en stor å.
Jag har ingen aning om vad han tänkte med, men det var något han gjorde.
Mycket vackert och skevt.
Men så var han, Tänk.
En förbannat konstig karl som inte hade en aning om någonting alls.
Han bara strosade runt med en sked i ena mungipan och en halvbränd knarksticka i andra.
Tänk gjorde aldrig mycket mer än vad som var förväntat.
Tänk gjorde mera bara det han hade lust med.
Tänk datanördade, erfade, fes (en gång eller två), åkte på äventyr och, slutligen, tog sig ifrån Japala.
Tänk borde ha smitit för mången månsnurr sedan.
Tänk borde ha räknat ut det här.
Tänk nu vad Tänk hade tänkt om Tänk hade tänkt som fan!?

Ja fyfan, det blev en liten historia ändå.
Jag har fan ingen aning om vad som står där...
Jag bara lyssnar musik och tar det lugnt...


Din Zoega vid den ultimata söndagsföreläsningen, Professor G. Oatler

Kommentarer
Postat av: peter stormare

och kirby hade fan en keps!

2010-08-16 @ 00:15:13
Postat av: Nina

Jag är imponerad av att du klarade av att stava så där bra, trots det tillstånd du var i... :)

2010-08-18 @ 20:01:03
Postat av: gman

Jotack, jag med.

2010-08-19 @ 00:20:08
Postat av: Kaj

Mycket underhållande läsning på lördagsmorgonen Chefen:D

Postat av: Nina

Vad heter det då? Abaldone? Meen... Det spelar ingen roll, även om jag inte vet vad spelet heter -så vet jag hur man spelar det! Du kommer få ångra din kaxighet... Vänta bara

2010-08-23 @ 06:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0