All work and no play makes Gotler a dull boy.

Ja fyfabian.
Satan det har slavats här hemma på farmen.
Massa skit har flyttats hit och dit, bilar har tvättats, saker har blivit uppskruvade,
älven har blivit badad och laxen står på högkant i väntan på att bli uppäten.

Jag skaffade mig en fejjsbok också, i brist på msn...
Just när jag gjorde det dog internet !
Vilket jävla skit...
Så i brist på internet, jobb och mat som behövs lagas så tänkte jag att jag ska försöka mig på lite analog konst.
Det är verkligen inte min grej, men det blev något av det ändå...
Där ser man, kan man kanske säga då.



En dominotavla blev det!
Jävla skitbild för övrigt, min mobil råkade bli sönderslagen så jag vart tvungen att låna mors skitkamera.
Nåväl, bättre än inget alls.

Pöös

Kommentarer
Postat av: Dödspyret

Mycket fint!!



Men facebook?!!!

Nu får du väl ge dig, Jävla mainstreamer!!!

:D

2010-08-02 @ 18:04:36
URL: http://Bliahl.blogspot.com
Postat av: Nogvetdu

fiini homma! Ja facebooki kans, hyvä hoito!

2010-08-02 @ 19:37:20
URL: http://pentaselina.blogg.se/
Postat av: Kaj

U are the chefen! :D

2010-08-03 @ 00:12:40
Postat av: Anonym

ansiktsburk, ansiktsburk, han fick vad han ville för hatt

2010-08-03 @ 01:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0