Sorgeldom, bärs och en brännskiva

God kväll på er.
Nu kom jag just tillbaka till datorn och sitter och väntar på att min skiva ska brännas klart.
Gick och la mig i sängen och märkte att jag inte hade något att kolla på.

Så medans skivan bränns tänkte jag att är är nog lika bra att skriva lite blogg.
Idag blev det inte av att knata i väg till MiROi, jag har haft lite projekt arbete här hemma.
I söndags fick jag lite bilder av Schyman så jag har designat deras nästa skiv/singel omslag.
Ska slänga upp en bild strax.


När jag engång har kommit igång med photoshoppandet så tänkte jag att jag ska kirra ett tryck till min tröja också.
Slänger upp en bild på det också, det är någon form av hyllnings tryck till Jernverket.
Dom ska ju stänga efter nyår som sagt.



Kritisera mera, gogo!


Din brun-utan-sol på Boreas stureplan, Professor G. Oatler

Kommentarer
Postat av: Nina

Riktigt fint joppat, Gotleri! :)

2009-09-16 @ 09:45:49
URL: http://ninaak-blogg.se
Postat av: Richard

Znajsit! Vi skulle också behöva grejs till the band yow.

2009-09-16 @ 20:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0