Några öl, en Jens och en Isak

God kväll!
Jag kom just att tänka på en sak en vis man sa åt mig vid ett härsket tillfälle över ett telefonsamtal.
Han sa så mycket som: "FAN Gotler! Du måste ju skriva blogg när du är på fyllan!"
Så jag tänkte att nu när jag för engångs skull är på fyllan vid datorn så ska jag skriva lite blogg!
Vette sörens vad jag ska skriva om dock, kanske ska berätta lite om kvällen till en början iallafall,
sen får vi se hur/om/när det spårar ur!
Nu ska vi se... Vi började "kvällen" med en/två/tre pizzor från tre turkar här i Pajala,
dom var förbannat smaskiga. Vi kanske tog någon öl till dom också, det är en knasig möjlighet som jag inte ska uttala mig mer om.
Den här bloggen är mest till för att försätta era hjärnor i hypnos genom hejvila historier om fylla och överkonsuption av smaskiga pilsner. Så jag ska hålla mig kort med uttalanden inom de ämnena.
Hursomhelst, efter pizzorna så traskade vi iväg till Media huset för att påbörja våran "smaka-på-alkohol" kväll.
Det blev som vilken vanlig "datorkväll" som helst, så nu sitter vi här, lite halvt på fyllan, och slörprar i oss det sista av alkoholen som finns kvar.
Jag orkar fan inte skriva nå mera, ska fortsätta kolla sajjk och dra i mig den sista ölen.
Kanske sno en sista rom av Jens, vi får se hur det blir med det.
Kommer en update ifall jag skulle få en!
Så skyll på Jens om jag skriver för lite, han är, väldigt hypotetiskt, roten till all onska!

Isak var också här under kvällen.


Din iskalla Guinness i syrekällans formidabla vinkällare, Professor G. Oatler.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gotleri, jag är nog fortfarande ung och dum.. Men inte riktigt lika ung, eller dum som jag var förr. Sakta men säkert lär jag mig och snart (när jag lärt mig anamma ert mantra) blir jag kanske nästan lika klok som du? :)

2009-09-27 @ 23:33:44
Postat av: Nina

Haha självklart och du har också bara bilder på mig? ;P

2009-09-28 @ 21:31:24
URL: http://ninaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0