Fredag, Måndag och lite bakis.

Jahej.
Nu fick jag äntligen något ur röven och satte mig ner för att skriva lite om veckans händelser.
Fick något ryck imorse och vaknade 0700, blev rastlös vid 0900 och knallade iväg mot MiROi i-learning!
Jag har tänkt uppdatera här hela veckan men har inte orkat / inte haft tid / varit bakis / suttit på dass.
I vanlig ordning så börjar jag nog kronologiskt med Fredagen.

Jag satt, som jag brukar, hemma och fes. Jens var på väg mot Pajala och vi tänkte att vi skulle ta en öl och ta det lilla lugna.
När han kom fram drog vi iväg mot frasses för att äta, träffade på Patrik på vägen och han sa något i stil med:
"Jag är chaffis ni sveper järnet hela kvällen!"
Fina fissken tänkte vi, så efter frasses drog vi och hämtade Firmabilen från en slumvis utvald by någonstans kring
Pajala.
Vi gled runt i Pajala city från kanske 1700 till någongång in på småtimmarna.
Det var som vilken roadtrip som helst, bara runt i cirklar.
Johanna hade någon form av fest så vi stannade till där och körde något ölspel, sen blev det krogen och blackout.
Mer eller mindre... Råkade göra någon kille i keps förbannad fick jag höra dagen efter.
Om han nu skulle råka läsa det här ska jag passa på att be om ursäkt.

Lördag och Söndag utövade jag och Jens bakisfisar i kör och satt hemma hos mig framför dumburken och
hade det mer eller mindre tråkigt.

På Måndag blev det samma visa som det alltid blir: "Men vafan du har ju wishky kvar från helgen!"
Jens och Putte drog iväg och köpte bärs sen satan vart festen igång igen.
Vi satt i Kaupis-huset och svepte länge och väl, Masto var också förbi där en sväng och tog några bärs.
Det var inte mycket värt som hände, Masto smet hem vid 0000 kanske, Patrik sommnade vid 0200 på ett ungefär,
vid 0400 drog jag och Jens iväg till mig och åt palt, hamburgare och spaghetti!
Det var gött.

Resterande dagar av veckan har varit bakisfyllda.
Igår kollade vi dock en dugligt underhållande film, gummo.
För er som inte har sett det så skildrar den, kanske lite överdrivet, white trash amerika utan storyline eller något.
Filmen är mera lite som ett kollage skulle jag påstå.

Nu orkar jag fan inte skriva nå mer, ska nog köpa en macka från thaien i fiket.
Vi hörs...

Ditt jävla helvete i det fantasilösa jävla helvetet, Professor G. Oatler

Edit: Hittade just den bästa grejen någonsin!
https://www.flashback.info/showpost.php?p=13188853&postcount=38
Måste bara dela med mig av denna, underbara, historia.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN har du gjort lite nytta!!! :). Dina historier gör nästan att jag blir kär i dig! Kram på dig knubbis! <3

2009-09-24 @ 21:32:06
URL: http://orangeknapp.blogg.se/
Postat av: ankan

men va fan är det alltid fest i pajala?

2009-09-25 @ 19:29:20
URL: http://angiee.blogg.se/
Postat av: ankan

ja man är väl illa tvungen antar jag, det verkar ju vara mer fest där än här iaf!

2009-09-26 @ 00:00:36
Postat av: AntoN

Världens bästa felm!

2009-09-29 @ 07:59:17
Postat av: Seppo

Killen som skrivit den underbara historien borde ha en eloge för sitt handlande.:D Grymt förslaget gjort!

Trevlig blogg också, för den delen :)

2009-09-29 @ 15:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0