Kostymfest och en full rune!

Jaha, god kväll.

Nu sitter vi här, jag Hampus, Mats, Danko Donk, Rune Runk och Kaj Kajal.
Jag har lyckats övertyga Mats att skriva i min blogg lite, förhoppningsvis
så blir det lika populärt som allt annat jag skriver...
MEn! först och främst så tar jag ordet och avancerar nåt så i helvete med
diverse svordomar och fylletjabbel!

Så här sitter vi, hela gänget... Jag misstänker att Danko Donk förlorar här i UEFA-Cuppen i konstfotboll.
Men men, den som lever får te sa den döve till den avdäckade.
Hursomhelst så leder Martion von P-Penis nu..
Mats ska ta över nu, lyssna till hans visdoms ord!

Guten tag!

Med ett glas rödtjut..Mats hämtar rötjut bakvägen, något vi alla accepterar som sörens!
..Eller något som kan ses som ett halvt glas rödtjut. Jäkligt fin årgång! Nu har Gotler börjat lira fotboll hr på ps2:n och svordomarna haglar som en hagelskur i mitten av juni. Utgången är oviss och spänningen tätnaar. MEN nog om det. Nu dök Linda och Helena upp ch jag SKA gå och hälsa på det dya festklientelet=)

Mats smet iväg för att språkas med de vackra damera, jag ska bara
lyfta på min hatt, och önska er alla en väldigt god natt.

Din Dan Johdet på NBA:s svettiga avbytarbänk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner mig oerhört kränkt OERHÖRT!!! att jag inte finns med i detta inlägg

2009-11-03 @ 16:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0