Första bloggen / Luleå!

Jaha, då har man en blogg också, fyfan.

Jag tänkte nästan att jag skulle skriva på lunarbög men alla mina fans därifrån vet ju att jag inte skriver nå mer så det sket sig. Jag kommer dock mest troligt att lägga en liten notis till alla mina 8(!) läsare på lunar om att bloggen har flyttats hit. Och eftersom jag har hela 8(!) läsare / månad så tänkte jag att det är lika bra att göra en helt ny blogg som jag kan skriva i när jag är på fyllan.

BARENBLOGG.BLOGG.SE  funkar ju inte riktigt, då det finns dugligt strikta regler om när och hur man får skriva i den.
Där gäller det att skriva om/hur/när/varför man är i baren, så jag tänkte att jag behöver något eget nu när jag är
på fyllan och inte är i baren.
Så jag kommer mest troligt bara skriva en massa jävla shit hit men vafan om ni har läst så här pass långt
så är det väl lika bra att läsa resten! För vem vet... det kanske blir oliiiiidliiiigt spännande!

Först och främst, om du har antingen "gotlers.blogg.se" eller "fylle.blogg.se" så kan du smeka stjärten på mig,
jävla hålla på och sno mina blogg namn bara så där, det går icket för sig!
Vafan var mitt blogg namn nu igen, jajo.... GOTLERSFYLLE.BLOGG.SE Kom ihåg det..!:!::1.1.1.1djdj

Nu ska jag nog börja med en liten uppdatering. !!!!!!1111oneone!!e!111

Idag åkte vi till Luleå (jag suddade faktiskt för att lägga stort L i Luelå), det var jag och billy som öste vägen hit i fin Opeln.
Den gick fan nästan 200 blås, 180 var vi uppe i som mest tror jag.
Jävlar jag var rädd för livet, visst att få lite skrapor hit och dit, men att krasha i 170 blås är inget man vill göra dagligen.
Ballo körde som ett jävla fyllo hela vägen, men visst jag förstår honom. Att ha någon brevid sig som dricker pils
när man själv inte får, det är en jävla pärs. Han smakade faktiskt inte en enda klunk öl, mycket strongt gjort må jag säga.
Ballo är en redig karl och jag önskar honom all stjärt i världen.

När vi kom fram till Luleå hade "idiotjävlarna" gjort världens sämsta planering, jag var tvungen att lämmna att min packning i Ballos bil bara för att "bögjävlarna" skulle shoppa som nå jävla fanskap!
Men efter mycket om och men så begav vi oss mot ölriket på Hertsön.
Fyfan så gött ölen smakade efter att man hade hunnit bli nästintill nykter på stan.

Vi satt faktiskt här hela gänget och stekte och bastade och hade det allmänt mysigt, men sen drog dom till stan och jag blev kvar här själv, fyfan.
Det är fan illa när man är fattig, inte för att jag är tvingad att gå på stan men det är inte direkt kul att sitta här själv.
Men "å andra sidan" så hade jag aldrig skrivit det här om jag hade varit omgiven av fyllon i truser och haft Hamos stjärthår i nacken, så mänskligheten har min fattighet att tacka. Läs det här och bli vis(are).

P.S. Jag har börjat digga Raubtier! DET FINNS BARA KRIG OCH LIVET ÄR KALLT!
P.S. Något annat som verkligen är värt att digga är Sorgeldom. Det är mycket vackra, långhåriga grabbar med kuken i kvävecket, som vet hur musik ska låta ! 
Det är verkligen ett av mina favorit band inom inom den hårdare metalen.
Dom spelar, folket säger melodiös metal, jag säger att Sorgeldom spelar musik som böjer på sanningen och får dig att
önska att du vore inne i deras sinnen och kunnde få uppleva det dom fantiserar om.
I mina ögon är Sorgeldom en mycket mörk "Allice i undervärlden", dit går tankarna ganska fort.
En mörk sago värld helt enkelt. Precis som mitt sinne. Much love, niggah.

Kommentarer
Postat av: Kaj

Det här ska följas med stor spänning! Heja Chefen!

2009-08-01 @ 10:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0