Oh Danny boy, the pipes are calling.

Jävlar, satan och fyfan.
Jag är så jävla sliten.
Det blev inte av att åka till byn igår.
Jag råkade vara jättefull istället.
Började supa i fredags med Anton, vi var på krogen och blev jätte fulla.
Sen satt vi hemma hos honom på natten och spelade finns i sjön tills ok öppnade.
Då gick vi dit och köpte folköl, sen när bolaget öppnade så gick vi dit och handlade öl och whisky för dagen.
Vi tog en stödvila mellan 1400 och 1600 kanske sen började vi svepa kaffe/whisky groggar.
Jävlar vad full man blev.
Vi gick till krogen vid 2100 kanske och tog plats....
Näfyfan.... Jag orkar inte skriva nå mer...
Ska sova eller nåt medans jag väntar på bussjäveln.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0