Det var fan fest i fredags!

Kom på nu att det har blivit lite av en dålig ovana att inte uppdatera här efter kalasanden.
Inte för att det var så jävla ös men ändå...

Vi satt hos Jens och drack öl halva kvällen.
Sen glad vi firma bil i några timmar.
Vi stannade till hos Johanna en sväng, trodde jag, Putte sa att vi hade varit där i typ 3 timmar.
Jag hade knatat runt med någon sorts prästdräkt och plommon stop!
Efter ett tag märkte jag det och utbrustit i Patriks riktning "Vafan är det här för jävla dräkt!?!?!?"
Jafifan så fint.
Vi hammnade på kalas hos Anna också, inte för att jag minns så mycket men utslängda blev vi.
Den jäveln! Men hon bad om ursäkt på lördagen iallafall, hon skyllde på att hon också var full som ett ägg.

Nu orkar jag inte mer, ska sociala med Jorran.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0