Nybadad och söt!

Jaha, god morgon !
Är ni på fyllan ? Det är jag fifan....
Jag vaknade imorse med näsan full i näs spray och satt och nyste i flera veckor.
Sen smet jävla Peter och jävla Moa in till stan och fläkte ut sig på shopping eller varfan dom nu skulle, kanske MQ.
Resten av folket här är såna där morgonnykteristen så jag fick börja supa själv, dom gick och lade sig,
jag gick och drack wiskazz i badet. Fan så mysigt det blev.
Jag kom fram till en bra grej också, wishky och folköl blir som att dricka starköl,
mycket gemytlig fylla och så blir man inte så dräggfull. Bara nog full för att blogga....
Nu, i skrivande stund, har jag just kommit upp från badet och just hunnit ta en rök.
Så jag sitter här på fyllan, själv och sveper en smaskig wishky/cola,
brudarna är ute i köket och smeker kön, grabbarna ligger här i sängen just brevid mig och smeker
kön dom också.
Jag kanske också måste smita iväg och smeka lite, lägga på en fin bit; kanske "let's get it oun"
vafan nu den låten heter, blev just informerad av min goda vän google att låten heter
Let's get it on med Marvin Gaye, världens bästa sexlåt...

Aja, det kommer nog mycket troligt en ny updatering när jag har fått i mig mer wiskazz och fått på mig lite truser.
Ha det gött folks, ta en wishky.

Din återställare på festivalens discogolv.
Självutnämn Professor i ordningsstörande, Professor G. Oatler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0